Primera donació de sang

El passat dimecres 26 d’abril es va fer la primera donació de sang a l’Institut amb un total de 61 donacions.

La donació és l’últim pas d’un projecte que va començar al gener. Inicialment, el Banc de sang i teixits va fer una xerrada sobre les característiques de la campanya als alumnes de Biomedicina i Biologia de 1r de Batxillerat. A partir d’aquí vam organitzar les tasques per cursos perquè tothom pogués participar en el projecte:

• 1r d’ESO: realització de punts de llibre (obsequi per a tots els donants).
  • 2n d’ESO: disseny del cartell de la campanya i creació de les pancartes. El cartell guanyador és de la Jannat El Harrak de 2n A.
  • 3r d’ESO: promoció al programa de ràdio de l’Institut. Prèviament, tots els alumnes de 3r van rebre una classe teòrica sobre la donació de sang per part dels alumnes de Biomedicina.
  • 4t d’ESO: promoció digital a través de l’Instagram de l’Institut.
  • 1r Batxillerat (Biomedicina): distribució de cartells i flyers pel poble, presentació oral als alumnes de 3r i col·laboració activa el dia de la donació.

Estem molt contents amb els resultats obtinguts! Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració!