Intercanvi de llibres

Des de la Comissió de Participació i Visió de Centre hem trobat interessant la creació d’un espai d’intercanvi de llibres. En aquest espai podem deixar llibres i còmics que ja hem llegit i que volem compartir i també agafar-ne algun que ens cridi l’atenció.

És un espai obert a tota la comunitat educativa: famílies, alumnat, PAS i professorat.

Hem d’agrair als alumnes de l’Aula Oberta dirigits per Joan Carles Mora la construcció de la prestatgeria on hem col·locat els llibres.

Les normes per a la seva utilització són: portar només novel·les i còmics en bon estat, aportacions màximes d’un o dos exemplars per família, alumne/a o professors préstec d’un llibre per persona.

Esperem que tots hi participeu i en gaudiu!