Castanyada 2019

El dimecres 30 d’octubre hi ha una sèrie d’activitats previstes per celebrar la castanyada a l’institut.

Els alumnes d’ESO faran classe normal les 2 primeres hores del matí, de 8’15 a 10’15. A l’hora del pati, l’AMPA oferirà castanyes per a tots els alumnes del centre.

Des de les 11:00 fins les 12:35 es faran tallers (Visionat de pel·lícules de Halloween en anglès, Maquillatge de Halloween i ungles terrorífiques, Jocs de taula, Filtres fotogràfics i preparació del Kahoot de Nadal, Creació de còmics i Manga, visionat de curtmetratges, Taller UAP! i Concurs de Carabasses).

Després del segon pati, de 12:45 a 14:45, es realitzaran jocs i les activitats esportives.

Els alumnes de batxillerat seguiran el seu horari habitual.