AO: Sortida amb bicicleta

Aquesta setmana l’alumnat d’aula oberta ha fet una sortida amb bicicleta per l’entorn.

Les bicicletes, les han arreglat i posat en marxa el propi alumnat a les hores de taller a través del projecte d’arranjament de bicicletes velles amb l’ajudada pel monitor.

La finalitat de la sortida és la comprovació que ho han fet bé, les posen en pràctica en terreny real, amb i sense asfalt i amb desnivells. A més a més, aprofiten la ruta per anar fins a la deixalleria a portar-hi material de rebuig que no poden reciclar, com les gomes i càmeres de pneumàtics.