Sortida de Biologia

El passat dijous 28 d’octubre els i les alumnes de Biologia i Geologia de 4t d’ESO, juntament amb les alumnes de Biologia de 1r i 2n de Batxillerat, vam anar a Barcelona per visitar el Museu de Ciències naturals, que es troba a la zona del Fòrum. Ja només entrar al Museu vam poder veure les restes òssies del rorqual comú que es va trobar a Llançà el 1862 i que es troba a les escales de l’entrada del museu.

L’objectiu de la sortida era visitar l’exposició “Planeta vida” del museu. D’aquesta manera vam poder fer una passejada per la història de la Terra, descobrint-ne el seu origen i com ha anat canviant la vida al llarg del temps, des de les primeres formes de vida fins ara.

A l’acabar l’exposició, els alumnes també es van mostrar interessats en les altres seccions del museu, com són les col·leccions de zoologia i de minerals i roques.

Després de la visita vam poder dinar en un parc proper i vam tornar a l’institut.