Sortida al Museu de les Matemàtiques de Figueres

ENLLAÇ A L’ÀLBUM FOTOGRÀFIC 3, 4 d’ESO, AO i PS

ENLLAÇ A L’ÀLBUM FOTOGRÀFIC 1 i 2 d’ESO

Enguany el Museu de les Matemàtiques de Cornellà del Llobregat realitza una exposició itinerant al Castell de Ferran de Figueres.

L’exposició ha estat organitzada pel grup de treball Jugamat, format per professorat de matemàtiques de l’Alt Empordà, juntament amb el grup de socis del MMACA de les comarques gironines, l’Ajuntament de Figueres i el suport del Servei Educatiu de l’Alt Empordà.

Des del centre hem organitzat dues sortides per tal que tot l’alumnat d’ESO la pugui visitar.

L’alumnat ha pogut manejar diferents jocs matemàtics, on ha utilitzat la lògica i també ha pogut visualitzar alguns dels conceptes matemàtics apresos a les classes. Finalment hem pogut fer el taller de les Cúpules de Leonardo.

Ha estat una experiència enriquidora i han pogut veure les matemàtiques fora de les aules!