Rodajoc 2017

El passat  10 de març, es va celebrar el Rodajoc a Llançà, una jornada plena d’activitats i alegria on alumnes de l’institut i l’escola es van trobar per millorar les relacions interpersonals.

Els alumnes de 1er de Batxillerat, com a activitat complementària de la matèria d’Educació Física,  van fer de monitors als alumnes de 4rt de primària i els van explicar jocs tradicionals, organitzant-se en 10 grups (1 per cada joc): Agafa el tresor, Malabars, Baldufes, Atrapa la bandera, Cursa de sacs, Pintar la cara, Atrapa les pilotes, Llançaments, Oh my good, Picar la mà.

Tant els alumnes de l’institut com els de l’escola, van participar de forma molt activa a les activitats i el Rodajoc va ser un gran èxit.