Preinscripció ESO curs 2020-2021

Presentació de sol·licituds en suport informàtic: del 13 al 22 de maig de 2020 (presencialment amb cita prèvia: del 19 al 22 de maig de 2020)

Matriculació del 13 al 17 de juliol

Per fer la preinscripció cal utilitzar de manera general la sol·licitud amb suport informàtic. S’hi pot accedir mitjançant un ordinador, una tauleta tàctil o un telèfon mòbil.

Enllaç a la sol·licitud

Una vegada enviades telemàticament les dades s’obté el resguard de la sol·licitud. Aquest resguard s’ha d’enviar juntament amb la documentació escanejada o fotografiada al correu electrònic b7006769@xtec.cat

Un cop rebut aquest correu rebreu una resposta del centre, com a justificant de la formalització de la sol·licitud de preinscripció.

Important: La sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada amb l’enviament del correu electrònic, amb el resguard i la documentació acreditativa adjunta escanejada o fotografiada.

De manera excepcional, per als casos en què la família no pugui fer el tràmit telemàticament de presentació de sol·licitud, aquesta es podrà presentar presencialment al centre. En aquest cas, es podrà demanar cita prèvia al telèfon mòbil 633705904 ( de 9 a 13h). En aquests casos l’horari d’atenció al públic serà de 9 a 13.30h.

Documentació acreditativa

El resguard de la sol·licitud s’ha d’enviar per correu electrònic, en tots els casos, acompanyat dels documents escanejats o fotografiats següents:

• El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.

De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o directora del centre la valorarà i deixarà constància per escrit de la decisió adoptada.

Altra documentació

En el moment de realitzar la matrícula s’haurà de presentar

• el carnet de vacunacions.

Els següents documents s’hauran d’entregar quan comencin les classes presencials.

• Carta de compromís
  • Autorització paracetamol
  • Autorització sortida pel poble
  • Autorització ús de la imatge