Orientació alumnat 4t d’ESO

I després de l’ESO què?

Pòster orientació educativa

El passat 17 de març es va realitzar una jornada d’orientació per l’alumnat de 4t d’ESO. És una de les activitats d’orientació que s’estan realitzant prèviament al període de preinscripció als ensenyaments post obligatoris (batxillerat i cicles formatius).

Les diferents actuacions que s’han fet i es faran per tal d’ajudar el màxim a l’alumnat a decidir què fer després de l’ESO són:

• Activitats a les hores de tutoria (tests d’autoconeixement, valoració dels resultats acadèmics…)
  • Sessions individualitzades amb l’orientadora del centre per a l’alumnat que ho sol·liciti.
  • Jornada d’orientació per a l’alumnat: 17 de març
  • Sortida al Saló dels Oficis a Figueres: 22 de març
  • Sortida a Expojove de Girona: 30 de març

El proper dimarts 21 de març es farà la reunió de pares i mares d’alumnes de 4t d’ESO. Es realitzarà a les 19h al gimnàs de l’institut i s’explicarà quines són les opcions que tenen una vegada han acabat quart d’ESO, tant si obtenen el graduat com si no és així.

Esperem que tot plegat ajudi els nois i les noies a prendre la millor decisió de cares al seu futur acadèmic en acabar l’ESO.