Llistes de grups classe

Ja podeu consultar les llistes de grups classe al vestíbul del centre.

Per confeccionar els grups d’ESO es tenen en compte els informes dels tutors del curs anterior, les aportacions de les orientadores del centre i l’EAP. A més, es valora el repartiment de l’alumnat tenint en compte l’equilibri de noies i nois, la barreja d’alumnat de tots els centres de procedència per potenciar la integració a l’institut, la diversitat de nivells acadèmics i el repartiment d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Es prioritzen, doncs, els criteris pedagògics per damunt dels interessos personals de l’alumnat. Per això es demana que només es facin sol·licituds en cas d’error en l’assignació de matèries.

Equip Directiu