Inici del curs 2020-2021.Horari 14 de setembre

Benvolgudes famílies,

el dilluns 14 de setembre començarem un nou curs amb la màxima normalitat possible malgrat la pandèmia. L’horari de les tutories d’inici de curs serà el següent:

1r d’ESO                                                                     8.15h

2n, 3r, 4t d’ESO, Aula Oberta i Conveni                     9.15h

1r i 2n Batxillerat i CFGM                                           9.30h

En aquesta primera tutoria es donarà l’horari del grup, s’explicaran les mesures establertes per evitar els brots de la Codid19, l’organització de les entrades i sortides, les normes bàsiques de convivència etc. A partir de les 10.35 les classes seguiran l’horari habitual.

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO entrarà al centre per l’accés principal.

L’alumnat de 3r d’ESO i 2n de Batxillerat per l’entrada lateral.

L’alumnat de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat accedirà per la porta de l’aparcament.

Totes les entrades estaran senyalitzades.

Recordeu que l’ús de la mascareta és obligatori a tot el recinte escolar.

Equip directiu