Inici curs BAT i CFGM

Benvolgudes famílies,

El dimarts 12 de setembre començarem el nou curs 23-24 amb l’alumnat de Batxillerat i del CFGM d’Olis d’Oliva i Vins.

A batxillerat, l’horari serà l’habitual, de 8.15 a 14.45 i l’organització de les entrades i sortides dels grups al centre és farà sempre per la porta d’accés principal.

Al cicle formatiu, per l’alumnat de 1r, l’horari serà de 10h a 14.45h. Ens trobarem al pati de la Casa Marly (C/Rafael Estela 18, Llançà). Farem la presentació del curs i preparem el material de veremes que començarem l’endemà. Per tant, millor que vingueu amb roba que es pugui embrutar.

Us esperem amb molta il·lusió! Fins dimarts!