4 ESO: Taller anem x + mates

Ahir quatre alumnes de 4t d’ESO van participar en el primer taller d’Anem x + Matemàtiques a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UdG.

Són tallers organitzats per l’Associació D’Ensenyants de les Matemàtiques de les comarques Gironines (ADEMGI) i estan adreçats a l’alumnat de 4t d’ESO amb una certa destresa i gust per les matemàtiques, i més en concret per la resolució de problemes. En cada sessió s’ofereix a l’alumnat aprofundir en aspectes de les matemàtiques complementaris als del currículum oficial. Per exemple, temes d’història, relacions entre literatura i matemàtiques, jocs d’estratègia, criptografia, geometria dinàmica, etc.

Al llarg del curs participaran a vuit tallers de diferents temàtiques que es realitzen a la Facultat de Ciències Empresarials al campus Montilivi de la UdG.

Ahir els va agradar molt! Esperem que gaudiu molt de l’experiència!