1 BAT: Viatge a Ginebra

ENLLAÇ A L’ÀLBUM FOTOGRÀFIC

Els i les alumnes de 1r de Batxillerat van realitzar durant la setmana passada un viatge a Ginebra visitant també Avignon, Lausanne, Chamonix i Annecy. L’experiència va ser molt positiva disfrutant d’uns dies freds però amb bon sol i visitant espais molt interessants. Es va visitar una xocolateria amb la realització d’un taller, també es va visitar museus com el dels Jocs Olímpics a Lausanne o el de la Creu Roja a Ginebra. A més es va fer una visita guiada a la seu de la ONU i una ràpida visita al CERN. A Chamonix, els i les alumnes van poder gaudir d’una experiència inolvidable ascendint a 3842 m amb un funicular a l’Aiguille du Midi, contemplant el cim del Montblanc i glaceres de fa molts anys. Tot el grup va acabar molt content del viatge realitzat!