4 ESO: Graduació

Un any més ha arribat al moment d’acomiadar a tot l’alumnat de 4t i Projecte singular.

Per  aquest motiu, aquest dimarts hem celebrat la festa de graduació en què tots havíem d’anar vestits de gala perquè l’ocasió s’ho valia. Hem començat fent un petit recorregut fotogràfic del pas de tots alumnes durant els quatre anys viscuts al centre. Hem recordat moltes de les activitats acadèmiques, lúdiques i festives que, a partir d’ara, ja formen part de les vivències de l’institut.

L’acte ha continuat amb petits vídeos de comiat del professorat de 4ESO, els parlaments dels alumnes dels quatre grups, el lliurament ‘alguns obsequis i alguna actuació en directe d’algun dels alumnes.

Per acabar, una arrossada, gentilesa de l’AMPA i organitzada pels docents i estudiants, ha tancat un acte emotiu en el qual ha saltat més d’una llàgrima d’emoció per les dues parts.

Un cop més el professorat i el PAS del centre us volem desitjar el millor en la nova etapa que inicieu. Una abraçada ben gran i fins sempre!