15 ponents participen a la jornada d’orientació online

Aquest dimecres l’alumnat de 4ESO ha tingut l’oportunitat de conèixer de prop la trajectòria professional de 15 ponents.

Des del perfil professional dels Cicles formatius s’ha comptat amb la participació d’un bomber, una tècnica en comerç digital, un cuiner i una perruquera.

Des de la vessant professional del Batxillerat humanístic i de ciències socials han col·laborat un periodista, una mestra d’educació primària, una comptable, una jurista i una mànager de màrqueting.

I des de la branca professional del Batxillerat de ciències i tecnologia ha parlat un biòleg, un enginyer informàtic, un enginyer mecànic, una farmacèutica i una metgessa.

Amb aquesta petita representació de professionals tan diversa hem volgut que l’alumnat s’hagi pogut fer una idea dels diferents aspectes a l’hora de plantejar-se el seu futur professional:

– El recorregut acadèmic i professional.

– Les inquietuds i dubtes a l’hora de prendre decisions.

– Les competències i destreses i habilitats per realitzar les activitats professionals.

– La formació complementària mentre s’està exercint una feina.

– Els aspectes positius i satisfactoris i els no tan gratificants que es van experimentant.

– Les anècdotes viscudes a la feina.

– Les expectatives d’aconseguir treballar en un futur en la professió escollida.

– I tot allò que els alumnes i les alumnes han volgut preguntar.

Des del centre només ens resta agrair infinitament la participació i col·laboració de tots els ponents.

Moltes gràcies un cop més!