Representació dels pastorets

Benvolgudes famílies,

Els dies 14 i 15 de desembre, els alumnes de 1r d’ESO han fet, com cada any des del 2010, la representació teatral d’El primer Nadal dels Pastors. Enguany, però, ha estat una vetllada molt especial, no només per l’excel·lent interpretació dels actors i actrius, sinó també perquè la Lurdes Gazapo, coordinadora del projecte juntament amb la Judit Xutclà, es jubila a final de curs, i aquests han estat, doncs, els seus darrers Pastorets.

No hi van faltar les sorpreses i les emocions. I és que molts companys del centre (antics i actuals), exalumnes (com l’Alira Borràs) i fins i tot l’exdirectora, Maria Carme Barceló, van assistir a l’acte per retre-li un merescut homenatge i per agrair-li la tasca feta durant tots aquests anys.

Moltes gràcies als alumnes de 1r, que van brodar els papers; als staff, sense els quals hauria estat molt complex que l’obra hagués tirat endavant amb èxit, i, evidentment, a la Lurdes i la Judit, que són l’ànima d’aquesta representació.