Projecte Alberes

Els alumnes de l’Institut de Llançà de 1r d’ESO i els alumnes de 5ème del Collège de Portvendres han participat en el projecte Albera Sense Frontera. Tots els alumnes de l’escola francesa que cursen la matèria de Llengua catalana com a optativa han quedat inclosos dins del projecte. Pel que fa als estudiants llançanencs, s’ha triat els d’un grup que s’hi poguessin complementar, per tal de poder-los agrupar en parelles o en grups de tres. Per fer possible els objectius, s’han dut a terme diverses activitats no només de caire acadèmic i cultural, sinó també lúdic: trobades, intercanvis epistolars.