Els pastorets!

Benvolgudes famílies,

Us informem que el dia 19 de desembre tindrà lloc la representació teatral d’El Primer Nadal dels Pastors, a la Casa de Cultura de Llançà.

Se’n faran dues funcions: una, a les 17 h (protagonitzada pels alumnes de 1r C i D) i l’altra, a les 20.30 h (interpretada per l’alumnat de 1r A i B).

El preu de l’entrada serà de 5 € i els beneficis serviran per subvencionar part de la sortida de final de curs, entre d’altres aspectes (tècnic de llum i so, enregistrament del vídeo, renovació de material…).

Les entrades es posaran a la venda a la mateixa Casa de Cultura 20 minuts abans de començar l’espectacle.

Us hi esperem!