Assaig Copa Cangur

ENLLAÇ A L’ÀLBUM FOTOGRÀFIC

Aquesta tarda, 14 alumnes entre 1r i 4t d’ESO, han participat a l’Institut Ramon Muntaner de Figueres, juntament amb altres alumnes de diferents centres de l’Alt Empordà, al simulacre del Concurs de la Copa Cangur que es realitzarà el proper 19 de gener a l’Institut l’Olivar Gran de Figueres.

La Copa Cangur és un concurs presencial de resolució de problemes de matemàtiques per a equips de centre, organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques i que rep el suport logístic de Isotropic. Els equips estan formats per 7 alumnes de 1r i 2n d’ESO (categoria Cadet) o bé 7 alumnes de 3r i 4t d’ESO (categoria Junior) amb la condició que com a màxim hi pot haver 4 alumnes de 2n o 4t respectivament en cada equip.

Han passat una molt bona estona!