BAT: Xerrades parc eòlic

ENLLAÇ A L’ÀLBUM FOTOGRÀFIC

Amb l’alumnat de batxillerat hem organitzat dues xerrades per a conèixer, de primera mà, el projecte del polèmic parc eòlic marí flotant que està pendent d’aprovació davant de la costa de Roses. Aquestes xerrades varen tenir lloc els dies 9 i 15 de novembre per part del senyor Jaume Darné, representant de la Plataforma Stop Macro Parc Eòlic Marí i Maite Masià de l’empresa Parc Eòlic Tramuntana.

El nostre objectiu és que els nostres alumnes es creïn una opinió pròpia i fonamentada sobre aquest projecte i els pros i contres del model energètic de les energies renovables. I això només és possible des del contrast de la informació i desenvolupant l’esperit crític. Pensem i ens preocupa el seu futur i en formar-los per a fer front als nous reptes.

Creiem que cal aprendre a defensar les nostres idees de manera raonable i basada, sempre, amb criteris objectius i científics fugint dels tòpics o de la desinformació.

Per aquest motiu valorem molt positivament aquestes conferències i agraïm molt als dos conferenciants que hagin estat amb nosaltres.

Gràcies a totes i a tots!

1. Francesc Castro

Bona iniciativa. Espero i confio que haurà estat així, que les xerrades hauran creat un clima de debat allunyat d’una visió massa esbiaixada a favor o en contra del projecte.