Alumnes Batxibac a Céret

Un any més, els nostres alumnes de 1r de Batxibac han marxat a estudiar 15 dies a Ceret, del 12 al 24 de març, on viuen a casa dels seus “corresponsals”. Es tracta de la segona part de l’intercanvi que duem a terme cada any amb el Lycée Déodat de Séverac, de Ceret. En efecte, els 9 ceretans, que realitzen estudis de català, ja varen fer una estada al nostre institut del 23 de gener al 3 de febrer, i els vam acollir a casa dels nostres alumnes de 1r de Batxibac.

Durant aquestes dues setmanes els alumnes duen a terme un pla d’estudis mixt, amb una mitjana de 23 hores de classe i amb 7 hores lliures per treballar al CDI (biblioteca), que els serveixen per fer deures i avançar feines de l’INS Llançà. L’objectiu principal és la progressió en l’aprenentatge del francès, però val a dir que l’experiència els aporta molt més que això. Gràcies a les famílies per la col·laboració i felicitats a tots els participants!

img-20170315-wa0001
img-20170320-wa0000