Alumnat ESO:
Per tal d’evitar l’acumulació d’exàmens en un mateix dia a final de trimestre, als cursos d’ESO hi ha un calendari establert on es reparteixen les proves escrites de les diferents matèries. Podeu consultar-los a l’enllaç següent:
Calendari de proves 3r trimestre: ESO, Projecte Vela i Projecte Rumb
Alumnat Batxillerat:
L’alumnat de batxillerat durà a terme les proves finals de trimestre els dies 28 i 29 de maig, 1 i 2 de juny, segons el calendari següent:
Calendari de proves 1r trimestre: 1r Batxillerat
*** Cal tenir en compte que, a causa de les vagues convocades per alguns sindicats d’ensenyament, en cas que alguna jornada coincideixi amb una prova programada i el professorat s’hi adhereixi, aquesta es podrà reprogramar. Això pot comportar modificacions en el calendari i, eventualment, l’acumulació de més d’una prova en un mateix dia.

