1 BAT: Sortida al Cosmocaixa i al teatre

ENLLAÇ A L’ÀLBUM FOTOGRÀFIC

El dimarts 4 de novembre l’alumnat de 1r de batxillerat va realitzar una sortida a Barcelona.

Per una banda, l’alumnat de Literatura Universal i de Llengua i Literatura Llatines van anar a  veure la representació de l’Antígona de Sòfocles dins el Festival de Teatre Grecollatí, representada per alumnat d’ESO i Batxillerat. Tot seguit van fer una ruta per la Barcino romana, on van gaudir del passat a través de les restes arqueològiques de les portes d’entrada a la ciutat, les termes, les muralles, les torres, l’aqüeducte i les imponents columnes del temple d’August.

Per altra banda, l’alumnat de Física va experimentar amb uns tallers sobre Ones i Estats de la matèria, continguts curriculars del Batxillerat, al Museu Cosmocaixa de Barcelona.

Va ser una jornada molt enriquidora, profitosa i motivadora per a tot l’alumnat!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>