Els alumnes de 2n de Batxillerat d’Economia i Empresa reben la visita de Jordi Marín

Els i les alumnes de 2n de batxillerat que cursen la matèria d’Economia i Empresa, van rebre ahir la visita de Jordi Marín, actual Director General d’ACEC (Patronal de Consultores de Catalunya), professor de la Universitat Pompeu Fabra, co-fundador del Tecnocampus de Mataró i ex Director de Microsoft a Catalunya, entre d’altres.

Ho va fer en el marc de la Fundació Escola i Empresa (FemCAT), una fundació formada per empresaris, empresàries, directius i directives catalans que volen fer de Catalunya un país més avançat, socialment i econòmica, a través d’iniciatives concretes amb un resultat palpable, i sempre en una perspectiva de llarg termini.

En què consisteix el dia a dia de les persones empresàries? Què els motiva? Per què els agrada la seva feina? Quines habilitats requereix? A través d’un diàleg amb l’alumnat, es pretén aconseguir un impacte positiu i engrescador que ajudi a visualitzar el rol de les persones a l’empresa.