El batxillerat de Cultura Audiovisual visita Cugat.media

L’alumnat de 1er de batxillerat de Cultura Audiovisual va visitar el dimecres dia 7 el mitjà públic de comunicació i informació multimèdia Cugat Mèdia. Els alumnes van tenir l’oportunitat de visitar els diferents departaments del mitjà, des de la redacció de notícies fins als estudis de realització d’audio i video passant pel plató i els estudis de gravació. El director de Producció Audiovisual del mitjà, Juan Miquel Fernández, va ser l’encarregat de guiar-los pels diferents departaments i explicar-los de primera mà la feina que porten a terme els periodistes d’aquest mitjà des que preparen la notícia i fins que l’emeten pels diferents canals. No en va, l’activitat escolar tenia com a objectiu apropar el món professional de l’àmbit comunicatiu al jovent la qual cosa els va permetre observar com funciona un servei informatiu i la importància de la comunicació audiovisual en la societat del segle XXI i fer-ho, a més a més, des de l’experiència més directa.

Cugat Mèdia és el mitjà públic de Sant Cugat i consta d’una emissora de ràdio (91.5 fm) i un diari electrònic o web (www.cugat.cat) on emeten els seus productes audiovisuals.. El mitjà ofereix continguts locals a través de totes les seves plataformes, amb una aposta clara per aprofitar les possibilitats de la tecnologia per connectar amb la ciutadania. La seva programació es fonamenta en serveis informatius i es completa amb espais de participació ciutadana i foment de la cultura santcugatenca.

I vosaltres, ja el coneixeu?