Conferència sobre el Parlament Europeu en directe des d’Estrasburg

El passat divendres 20 de maig, l’alumnat d’Economia i Economia de l’Empresa de 1r de batxillerat va poder gaudir d’una conferència sobre el Parlament Europeu en directe d’Estrasburg. Aquesta activitat va servir per repassar, en primer lloc, la història de la UE des dels seus inicis i després, per conèixer el funcionament, estructura, funcions, composició i òrgans de govern del Parlament Europeu com una institució cabdal en el dia a dia, per les lleis que ha aprovat, de tots els ciutadans europeus.
Durant l’activitat, els i les alumnes van aprofitar per plantejar diverses qüestions a la ponent, com l’oficialitat de la llengua catalana a les institucions europees i el paper de la Unió Europea a la guerra d’Ucraïna, així com la disparitat de criteri respecte a l’ajuda prestada a altres conflictes internacionals.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *