Amb motiu del Dia Internacional contra la LGTBI-fòbia, l’alumnat voluntari del Punt Rainbow i el professorat del Grup Impulsor de Coeducació i Perspectiva de Gènere van preparar diverses activitats

Dilluns, 15 de maig: activitats de tutoria. Pancarta i decoració del Punt Rainbow.  Les activitats de tutoria d’aquesta setmana han estat proposades per l’alumnat. Una d’elles va consistir a conèixer totes les banderes de les diferents identitats de gènere i orientacions sexuals. Aquesta activitat va ser important per a l’alumnat per tal de sentir-se reconegut i identificat amb els altres, així com per promoure el respecte a la diversitat. L’altre va ser una reflexió de com els insults afecten les persones que ens envolten, arran d’unes taules guixades trobades a una aula del nostre centre. La pancarta de denúncia i la reproducció de les taules van estar exposades durant tota la setmana al Punt Rainbow.

Dimarts, 16 de maig: activitats a l’hora del pati. Taller de xapes i roll-up informatiu. L’alumnat del CFGS Promoció de la Igualtat de Gènere de l’Institut FP Sant Cugat, en col·laboració amb l’alumnat del Punt Rainbow, ens va oferir aquestes activitats reivindicatives. El taller es va situar a l’entrada del centre, al costat de la biblioteca.

Dimecres, 17 de maig, Dia Internacional contra la LGTBI-fòbia: classe oberta de Mediació. La Gina Cortés de l’Oficina d’igualtat de tracte i no-discriminació del Departament d’Igualtat i Feminismes, va venir a explicar-nos la Llei 19/2020 d’igualtat de tracte i no-discriminació.