Participem en el “European Youth Parliament”!

El passat cap de setmana 5 alumnes de 4t ESO van participar en el “European Youth Parliament” a Barcelona. Van expressar les seves opinions crítiques i possibles solucions a problemes actuals d’importància global en aquesta assemblea regional per a joves. La Nora, l’Inez, el Joel, el Joan i la Sol van implicar-se de valent tant en les dinàmiques de grup com en el treball d’equip on alumnes d’arreu de Catalunya i voluntaris internacionals també hi cooperaven. A més a més, van debatre amb èxit tots els temes proposats per aquest Parlament Europeu per a Joves.

Moltes gràcies a la Sol, la Inez, el Joan, el Joel I la Nora pel seu entusiasme, motivació i excepcional participació al EYP. Sou un model a seguir!