L’alumnat de Ciate dinamitza una jornada esportiva per 1r D

El passat divendres 31 de març, l’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa de CIATE (Curs d’Iniciació a Tècnic Esportiu) va organitzar i dinamitzar una jornada esportiva a la pista de l’institut pel grup D de 1r de l’ESO.

Aquest trimestre els alumnes de 4r d’ESO de l’optativa Ciate, han treballat per aprendre a dinamitzar una classe. Durant unes 12 sessions els alumnes han estudiat les diferents parts de la dinamització de grups, han practicat entre ells creant classes on de manera rotativa un grup dinamitzava la seva sessió. A més a més, també estan aprenent a organitzar petits esdeveniments esportius. El passat divendres 31 de març, van posar en pràctica aquests aprenentatges dinamitzant una mini-jornada esportiva amb un grup de 1r d’ESO.

Aquesta activitat va servir d’assaig per l’alumnat de CIATE que també està preparant una jornada esportiva per a tot l’alumnat de 2n d’ESO a les instal·lacions de la guinardera.

L’alumnat dinamitzat va acabar molt content per la classe, demostrant així la validesa de totes aquestes sessions treballades dels dinamitzadors.

Notícia redactada per alumnat de l’optativa CIATE.