Els alumnes d’Economia i Emprenedoria de 4t d’ESO aprenen sobre el comerç de Sant Cugat

Aquest mateix dilluns, els i les alumnes que cursen les matèries d’Economia i Emprenedoria (4ESO) han realitzat una sortida per conèixer el funcionament del comerç a Sant Cugat. Primer de tot, al Casal de Torreblanca, Pilar Gorina, regidora d’Educació de l’Ajuntament de Sant Cugat, Adela Burgos, gerent de l’Associació Sant Cugat Comerç, i dues representants de l’àrea de promoció econòmica de l’Ajuntament de Sant Cugat ens han explicat i remarcat la importància del comerç a la ciutat com a nucli vertebrador de la vida econòmica i social d’aquesta, així com les problemàtiques a les quals s’enfronten dia a dia. Així mateix, també han plantejat a l’alumnat els reptes del futur i com poden les institucions públiques ser part de la solució. De forma posterior a la visita, hem fet un recorregut pel centre de la ciutat per visitar tres comerços tradicionals (Esports Sant Cugat, Re-Read i Un paso más), que ens ha servit per conèixer de primera mà la seva història i visió del comerç a la ciutat.