El Teatre-Auditori canta a ritme de RED SHOES ROCK – Un musical de El Màgic d’Oz

L’alumnat de 3ESO juntament amb l’alumnat de les escoles Olivera i Pins del Vallès han representat Red Shoes Rock, un musical de “El Màgic d’Oz” al Teatre Auditori de Sant Cugat. Han estat mesos d’implicació, esforç i treball que han culminat en un gran espectacle!

Enhorabona a tot l’alumnat per aquest gran projecte!

Pròximament, publicarem com aconseguir la gravació del musical i el making off!

Podeu veure la notícia a cugatmedia

Red Shoes Rock és un remake de l’obra magistral El Màgic d’Oz on trobem una interpretació i adaptació teatral, amb un nou guió literari, i la inclusió d’una part musical amb cançons noves, veus i instruments en directe, acompanyats de balls coreogràfics i projeccions; tot això en un conjunt escenogràfic visual sorprenent.

L’escenografia està basada en un projecte de l’artista Júlia Calvo (resident de Casa Aymat al 2019), que pretén donar simbolisme i protagonisme a algunes de les parts de l’obra. L’adaptació a l’espai de L’Auditori, el procés i els interessos plàstics dels alumnes han esdevingut un conjunt formal i tècnic que inclou diverses disciplines artístiques com la pintura, l’escultura, l’art tèxtil, el collage, l’assamblage, el videoart, l’acció i la instal·lació.

Un projecte ideat, creat i realitzat amb la il·lusió i dedicació dels tres centres educatius (Escola L’Olivera, Escola Pins del Vallès i Institut Leonardo da Vinci) amb la participació activa dels alumnes, les famílies, els equips docents i de Direcció.

Amb el suport del Teatre-Auditori de Sant Cugat, Casa Aymat-Espai de creació, l’Ajuntament de Sant Cugat i el Departament d’Educació.