Setmana de la Ciència de Catalunya (del 10 al 20 de novembre)

En el marc de la 27a. Setmana de la Ciència de Catalunya (del 10 al 20 de novembre) hem organitzat un conjunt d’activitats relacionades amb el món científic i, especialment, amb l’experimentació i la manipulació de pràctiques on poder descobrir i corroborar els sabers apresos dins l’aula.

Els dies 8 a 11 de novembre hem realitzat el taller de meteorologia amb l’alumnat de 1ESO, impartit per Enrique Sánchez, president de l’Associació Ecometta, que és un referent de la divulgació científica a Europa. Les fotos són l’acte de cloenda.

La setmana del 14 al 18 de novembre està plena de xerrades i propostes que es concentraran majoritàriament el dia 15 de novembre en la nostra Fira de la Ciència. Anirem publicant les notícies referents als actes, experiències i tallers que volem despertin l’interès per la ciència entre el nostre alumnat.