MATRÍCULA 1r de batxillerat (alumnat de nova incorporació)

Benvolgudes famílies,
us donem la benvinguda a l’Institut Leonardo da Vinci.

Rebreu un correu electrònic amb un formulari des de l’adreça de correu infoleonardo@insticat.cat que us permetrà formalitzar la matrícula online i adjuntar la documentació.

• Si heu fet la preinscripció al nostre centre només cal adjuntar el resguard del títol d’ESO i una fotografia actualitzada.
  • Les famílies que heu fet la preinscripció en un altre centre a més heu d’adjuntar el DNI de l’alumne i el DNI del tutor legal

(si no el rebeu el correu electrònic amb el formulari en el termini de dos dies consulteu el correu brossa (spam).

Si teniu dificultats aviseu-nos a través de l’adreça de correu secretaria@insleonardo.cat amb l’assumpte “incidència matrícula batxillerat”

És imprescindible que completeu el formulari de tria de modalitat i matèries a través del següent enllaç el més aviat possible:

Att.