Xerrada de Mirta Lojo a l’acte d’inici de curs de l’Ajuntament

El passat dimecres 7 de setembre, es va celebrar l’acte oficial d’inauguració del curs escolar que cada any l’Ajuntament de Parets ofereix a la comunitat educativa del poble, tant als professionals de l’educació, així com a les persones vinculades a l’ensenyament. Enguany, la doctora en Ciències del’Educació i psicopedagoga feminista Mirta Lojo ha sigut la professional escollida per realitzar aquesta conferència inaugural, que ha tingut per títol ‘Visibilitzar l’invisible. La justícia s’aprèn en les relacions quotidianes, l’aula i el centre com a escenaris’.

Podeu llegir la notícia i altres informació a la web de l’Ajuntament.