Programa FAIG

L’equip motor FAIG La Sínia ja està treballant al centre i en comunitat per a la creació de la vida d’aula. Neixen experiències i espais de relació per a la cohesió i el sentiment de pertinença al grup i al FAIG. Des dels cinc membres de l’equip motor i en comunitat amb l’Institut Marta Estrada, l’Escola Peramàs i l’Escola Bellavista Joan Camps i Miró comencem a crear vincles, conèixer el treball dut a terme fins ara, mobilitzar idees prèvies, reconèixer expectatives i temors. Amb la il·lusió de seguir un camí cap a una cultura maker i d’enriquir-nos entre tots.

Comencem!