“Poema en forma de diamant”

Us presentem un nou projecte col·laboratiu impulsat per l’equip de coordinació primària-secundària de les escoles i instituts públics de la zona escolar de Parets del Vallès amb el suport de l’Ajuntament.
A principis del curs 2020-21 es va veure que seria molt difícil poder celebrar una nova edició del Divertillengua (una gimcana lingüística en què participen tots els nois i noies de 6è de primària i 1r d’ESO de la nostra zona escolar). D’aquesta manera, i pensant en un nou projecte adaptat a les normes Covid i que pogués tenir continuïtat els següents cursos, es va pensar en proposar als nois i noies de 6è i de 1r d’ESO un repte lingüístic personal, que atengués d’alguna manera la necessitat que tenim tots d’expressar els nostres sentiments i emocions: Un “Poema en forma de Diamant”.

El resultat de tota la feina realitzada durant el curs passat es mostra en format llibre a tota la comunitat.

Podeu escoltar el PODCAST de RAP107 on es fa la crònica de l’acte de presentació del llibre.

Podeu consultar la nota de prema de l’Ajuntament de Parets en el següent enllaç.