Els tallers del 2n Trimestre ja estan en marxa

La diversitat d’oferta de tallers ha canviat, i després de la tria dels alumnes i la constitució de grups s’ha engegat la roda aquest 2n trimestre.

Tallers com Creacions Artístiques, Cuina, Papiroflexia, Escacs, Gestalt Play, Italià, Multiesports, Projectes Mediambientals, Ràdio, Cultura Alemanya, Sexoafectivitat, Teatre Documental es duran a terme durant aquestes setmanes abans de Setmana Santa així com els tallers de Batucada o Dansa Urbana dirigits per alumnat a qui s’ha cedit la iniciativa de dur-los a terme sota la supervisió del professorat de guàrdia.

Des de totes aquestes vessants, es treballen objectius d’aprenentatge que persegueixen el recobriment de competències clau com la Competència plurilingüe, la Competència personal, social i d’aprendre a aprendre, la Competència ciutadana o la Competència en consciència i expressió culturals.