Visites guiades en anglès pel centre històric de Parets

índex
Els alumnes de 1r ESO han fet les visites guiades en anglès pel centre històric del municipi de la mà de la professora Mª José Romero. Aquestes visites, que organitza l’Ajuntament, permeten als alumnes conèixer la història de Parets mitjançant un recorregut pels llocs més emblemàtics del poble: església, ajuntament, Ca n’Oms, parc de la Linera, Cooperativa la Progressiva, pont de la Mandra, plaça Camp de les Peces. Atès que les explicacions són en anglès, els alumnes aprenen nou vocabulari en aquest idioma.