Visita al Parlament de Catalunya

Els alumnes Laura Figueroa, Marouan Chahlaoui, Pol  Pedrajas i Diego Pérez , acompanyats per les professores Carme Pi i Gemma Monreal van anar al Parlament de Catalunya per tal de parlar amb els diferents partits polítics que hi tenen representació, al mateix temps el diputat de Parets del Vallès Jordi Turull els va ensenyar l’hemicicle. Aquesta sortida era per ajudar-los en el seu Treball de Recerca.

El Treball de Recerca de 4rt d’ESO pretén posar l’alumnat, al final de l’educació obligatòria, en situacions que afavoreixin l’autonomia, la responsabilitat i el sentit crític; el plantejament de fites de recerca assolibles i el seu compliment; i el desenvolupament de projectes en comú. Consta d’una sèrie de tasques que es poden construir a partir de situacions, problemes o preguntes inicials, sobre les quals l’alumnat, en petits grups, ha de plantejar una hipòtesi o objectiu, planificar el mètode de resolució, integrar informacions procedents de diverses fonts i, finalment, arribar a unes conclusions argumentades per mitjà d’un informe escrit i una breu exposició oral.