Sortida a TV3 i MMACA

Dijous 28 de gener els alumnes de 3r d’E.S.O. vam anar a visitar els estudis de TV3 a Sant Joan d’Espí. Aprofitant que érem a prop, vam visitar el Museu de les Matemàtiques a Cornellà.

Una visita del tot instructiva. Als estudis de TV3 no ens van deixar fer fotos, però ens van deixar una càmera de vídeo per enregistrar la visita. Aquest vídeo ens l’enviaran en un parell de setmanes.

La visita va ser molt educativa, vam veure alguns platós que els alumnes reconeixien prou bé: els Informatius, Esport3… Vam poder observar com es treballa des de la sala de producció, i com s’incorpora la realitat augmentada i els fons amb croma.

Tot seguit vam visitar el museu de les matemàtiques a Cornellà. Vam poder experimentar amb les mans conceptes relacionats amb el càlcul, l’estadística, la geometria… Tot jugant vam gaudir d’una estona matemàtica.

Després vam tornar a TV3 per participar com a públic al programa Divendres, que podeu tornar a veure a TV3 a la Carta.