Setmana de la Família

En el marc de la 11a setmana de la família organtizada per la XEF (Xarxa de debat Educatiu amb i per a les Famílies) de Parets, dimecres i dijous hem obert les aules a les famílies dels alumnes de tots els nivells, amb l’objectiu de veure el centre en funcionament (amb els alumnes treballant a les aules), d’aprofundir en el nostre projecte educatiu i d’enfortir les relacions família/institut per tal de poder recollir impressions, propostes que ens siguin útils per continuar millorant cada dia.

La visita guiada s’ha fet al llarg de totes les aules de l’institut. Els pares han pogut entrar, preguntar a professors i alumnes què estaven treballant i com ho estaven treballant. Al final de la visita hem pogut fer una taula – debat d’impressions i propostes que ha estat molt enriquidora.

Moltes gràcies a les famílies que heu pogut participar d’aquestes jornades.