Preparant la “festa del bateig” de l’institut…

Aquest curs, l’Institut La Sínia ja ha completat la instal·lació provisional i està a punt de graduar la primera generació d’alumnes que van estrenar-lo. En aquests 4 anys han passat moltes coses, la majoria bones, i el projecte educatiu de l’Institut La Sínia s’ha anat consolidant i essent reconegut i valorat per molta gent de Parets i de fora. Amb 240 alumnes, 21 professors i 2 PAS, La Sínia ha completat la seva primera volta completa i esperem que els alumnes que en surtin tinguin èxit en les seves decisions de futur.

Per això, ens sembla que tots els membres d’aquesta petita comunitat educativa mereixem una festa de celebració, com si fos un “bateig civil”, que aprofitarem per a agrair la col·laboració i la implicació de les administracions, de les entitats i de totes les persones que han confiat en nosaltres i que ens han ajudat a arribar fins aquí.

La Festa està prevista per al divendres 3 de juny i el programa d’activitats tot just s’està elaborant. La idea és fer una diada festiva completa, amb activitats al matí pensades per als alumnes del centre, i a la tarda, activitats obertes a tota la comunitat, a més dels actes oficials en què intervindran les autoritats municipals i educatives.

En aquesta Festa hi haurà moltes sorpreses i estem segurs que servirà per a millorar la imatge del centre i per consolidar-lo encara més.