Ordinadors de centre per a l’alumnat de 3r i 4t

El Departament d’Educació ha posat a disposició dels alumnes de 3r i 4t uns ordinadors portàtils de centre que han estat assignats a cada alumne. Els nois i noies poden disposar d’aquests ordinadors en tot moment, una eina exclusivament didàctica que l’alumnat en podrà disposar al centre i a casa en el cas que sigui necessari.

Aquests ordinadors faciliten i milloren la tasca que des del centre es fa en la competència digital que van adquirint els nostres alumnes. Oferint aquests ordinadors de centre als nostres alumnes:
  • Reduïm el pes de les motxilles ja que els nois i noies no han de transportar el propi.
  • Pel projecte d’Audiovisuals de centre és una bona eina, ja que té la funcionalitat d’una tablet, permet fer fotografies i gravacions amb més facilitat sense necessitat d’ús del mòbil personal.
  • Pel projecte de Robòtica i Programació facilita la connexió dels dispositius utilitzats (robots Lego Mindstorms ev3, altres dispositius autofabricats, microbit, …) i millora l’ús de software específic (Fusion360, impressió 3D,…)
  • Evitem que es puguin instal·lar programes no adequats o que alenteixen el rendiment del propi ordinador.