Mostra del curs

Com és tradicional al nostre institut a final de trimestre fem la mostra del curs, tant de tallers com de projectes i activitats que s’han realitzat. Aquest curs, donat que el primer trimestre no vam podem fer mostra, la de final de curs s’ha convertit en un resum extensiu de tot l’any.

En dos torns, per controlar l’aforament de Can Rajoler, s’han fet actuacions musicals, una obra de teatre i la visualització de diversos vídeos d’imatges i produccions dels alumnes. Felicitats a tots els organitzadors i a la feina ben feta dels nostres alumnes.