Els alumnes de 4t van a veure “Cabaret”

Ahir els alumnes de 4t ESO del nostre centre, Ins la Sínia, van anar als teatre Victòria de Barcelona per assistir a l’espectacle “Cabaret”.

La història de l’obra transcorre en els últims anys de la República de Weimar, en un decadent Berlín que viu la gran crisi del 29. Una ciutat que segueix lligada inútilment a la il·lusió d’aquells anys d’esplendor que van magnificar poc temps enrere. El Kit Kat Klub, el club nocturn de la ficció, obre les seves portes cada nit per entretenir a un públic ansiós per oblidar, encara que només sigui durant un parell d’hores, el mal que sobrevola damunt dels seus caps.

Governat pel seu inquietant i divertit Mestre de Cerimonies, el Kit Kat Klub escenifica la convivència entre l’imparable creixement de les forces nazi i la fingida normalitat quotidiana dels protagonistes: la cantant anglesa Sally Bowles i la novel·lista nordamericana Cliff Bradshaw o el romanç tardoral entre Fräulain Schneider i el propietari jueu d’un negoci de fruiteria, Herr Schultz.