Diada de Sant Jordi a La Sínia

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El divendres 22 d’abril, l’Institut La Sínia hem celebrat la Diada de Sant Jordi per anticipat. El professorat fa setmanes que estava preparant la gimcana lúdica i literària amb una vintena de proves ben divertides relacionades amb els autors convidats: Ramon Llull, Miguel de Cervantes, William Shakespeare i Roald Dahl.

Alumnat i professorat també han estat organitzant i treballant des de fa temps per als diferents concursos de poesia i narrativa en català, castellà i francès, a més del tradicional concurs de foto matemàtica.

Finalment, aquest matí s’han fet els actes de lliurament de premis a la sala de la Cooperativa i la gimcana al pati de l’Institut. A l’acte de la Cooperativa s’ha fet un petit homenatge a la figura de Ramon Llull -filòsof, escriptor, místic i aventurer del segle XIII- amb un audiovisual sobre el seu famós “Llibre de les bèsties”, i un altre petit recordatori sobre Miguel de Cervantes, en els 400 anys de la seva mort. Alguns alumnes voluntaris han col·laborat en l’organització de les activitats i han conduït l’acte cultural a la Cooperativa, i tots han participat en la gimcana formant equips de 4 o 5 membres.

En resum, ha estat una vetllada entretinguda, educativa i divertida. Esperem repetir-la l’any vinent!

Els alumnes guanyadors de cada concurs han estat els següents:

1r i 2n (PRIMER CICLE)

Categoria Premi Alumna/e
CATALÀ
1r premi Sara Cardona (Emma Flame)
2n premi Mar Jiménez (Amunet)
3r premi Sara Solé (L’abella)
CASTELLÀ
1r premi Alma Chaguaceda (Nala Chale)
2n premi Mar Jiménez (Amunet)
3r premi Gastón Escofet (Gato Negro)
FOTO MATEMÀTICA Premi Alejandro Gutiérrez