Comença un nou curs amb moltes novetats

Aquest dilluns 12 de setembre ha començat un nou curs a l’INS La Sínia sense cap incidència. Aquest dia, els alumnes dels diferents nivells van entrar esglaonadament a l’Institut, per poder-los fer una rebuda més personalitzada, especialment els alumnes de 1r ESO. Enguany no hem hagut de patir per la instal·lació de cap mòdul, però sí que hem treballat de valent en els dies previs per endreçar les aules i per fer-les més acollidores. Així, gràcies a la col·laboració desinteressada d’una colla de pares i mares, hem enfustissat les parets interiors de tot el centre i hem ordenat els espais.

Aquets curs tenim 240 alumnes (de 1r a 4t ESO) i 20 professors (19,5 places). Les quatre professores noves s’han integrat molt bé a l’equip i segur que ens ajudaran a millorar el nostre projecte. D’altra banda, enguany hem introduït algunes novetats significatives, sobretot a 1r i 2n ESO, com la nova franja de PLG (Propostes Lingüístiques Globalitzades) en què es desenvoluparan projectes mensuals interdisciplinaris compartits pels 3 àmbits lingüístics (català, castellà i anglès). També hem inclòs una sessió diària de TP (Treball Personal) a 1r ESO per a què cada alumne reforci i consolidi continguts de diferents àmbits d’una manera autònoma i amb activitats ben diverses.

Com sempre, a més de les sessions de classe, el nostre centre ofereix als alumnes una gran quantitat d’activitats complementàries, tallers i sortides educatives. També l’AFA (Associació de Familiars d’Alumnes) organitza diverses activitats i col·labora amb l’Institut comprant materials i subvencionant els viatges de final de curs.

Bon curs a tothom!