Avui dues alumnes del centre han participat en un programa de RAP 107

El programa de ràdio Parets RAP 107.Edu ha convidat a les guanyadores del concurs de poesia escolar organitzat pel Niu D’Art Parets el passat 8 d’abril. De part de l’Institut la Sínia han participat les alumnes Bel Alonso i Noemi Montalvo guanyadores del 1r i 2n premi de poesia de la categoria de 1r d’ESO.

El Programa RAP 107. edu s’emet els dissabtes de 10h a 11h, s’hi tracten temes educatius relacionats amb la nostra població, així com informació sobre llibres i manualitats.

Podeu escoltar aquí el podcast del programa, cliqueu en aquest enllaç:

RAP 107 PUNT EDU del 29/4/2017

I si ho voleu el podeu escoltar el dilluns al vespre que tornen a repetir el programa.