Acte d’inauguració del curs escolar 2017/2018

Ahir dia 7 de setembre com cada any l’Ajuntament va organitzar l’Acte d’inauguració del curs escolar, aquest té per objectiu aplegar a tota la comunitat educativa i donar el tret de sortida al nou curs escolar 2017/18. L’acte va constar de dues parts, primer la presentació del nou curs per part del regidor d’ensenyament Miquel J.Pérez i després l’alcalde Sergi Mingote, seguidament la conferència a càrrec del professor de la Universitat de Barcelona, Rafael Bisquerra Alzina, titulada “Emoció, salut, prevenció de l’assetjament i benestar”.

Després d’una pausa va començar l’ intercanvi d’experiències educatives per part del professorat de diferents centres educatius del nostre municipi, presentats per l’inspectora d’Ensenyament de la Generalitat Pilar Capellà:

1r “Els mitjans audiovisulas a l’Institut ” Institut La Sínia

2n  “Shakespeare Yourself” Institut Torre de Malla

3r “Seminari de robòtica” del Grup de robòtica de Parets del Vallès

La Remei va presentar les activitats que realitza el nostre centre pel que fa als mitjans de comunicació audiovisuals, cal dir que va estar brillant.